Dragostea in vremea HaiFaiv-ului

April 13, 2009 at 11:24 am (Uncategorized)

Sper sa nu se supere prea rau stimabilul domn Garcia Marquez din cauza faptului ca i-am folosit un celebru titlu ca sursa inspiratie pentru acest post. 🙂
Revenind la subiect… m-am decis ieri dupa-amiaza, fiind o vreme destul de placuta, sa fac o plimbare mai lunga inspre o terasa, la ziua unui prieten. Totusi, era necesar sa iau 41 o statie, asa ca ma urc linistit, dau cu cartela si imi iau un loc la geam. Langa mine, doua pustoaice de 14-15 ani, destul de OK imbracate (nu erau pitzipoanca-style), discutau de zor de noua “relatie” a unei prietene (scuzati limbajul, nu prea pot sa reproduc ad literam, n-am retinut exact terminologia specifica jargonului si ar suna si mai penibil):
Tipa 1: Ai auzit fata, ca X s-a cuplat cu Y?
Tipa 2: Da’ ce, nu stiai, e cu el de vreo doua saptamani…
Tipa 1: Aaa, da? Ce naspeta, nu mi-a zis nimic, eu de-abia ieri am vazut.
Tipa 2: I-ai vazut prin oras, te-ai intalnit cu ei?
Tipa 1: Nu fata, m-am uitat pe Hi5-ul ei, am vazut acolo poze cu ei impreuna, si nici nu mai scrie ca e singura.
Tipa 2: Mda, inseamna ca chiar ii place de el, ca e ceva serios… Ca doar tii minte, cu Z n-a pus deloc poze pe Hi5, sa vada lumea ca e cu el, si-a tras-o cu el si i-a dat papucii rapid.
Tipa 1: Sa vezi ca astia chiar raman impreuna pana la bal (am dedus aici ca ar fi clasa a 8-a), ce tare de ea.
Tipa 2: Da, sa ma uit si eu cand ajung acasa pe Hi5, sa vad ce si cate poze si-a pus.
N-am mai prins continuarea, insa mi-a ajuns, m-am amuzat destul. Adica se pare ca Hi5 a ajuns mijlocul de comunicare de baza, daca nu ai scris sau nu ai pus poze pe Hi5, nu exista. Facand o analogie, as zice ca e ceva gen CF sau AEGRM, trebuie sa scrii acolo ca ai o relatie, ca inveti, ca faci nu-stiu-ce, si neaparat sa pui poze cat se poate de evidente, pentru a te asigura ca respectivul fapt este cunoscut si opozabil celorlalti… Funny si nu prea.

2 Comments

  1. thecreatrix said,

    come on, draguţă fază…

  2. Crisu said,

    ioi, abia acuma am citit si io postul asta. Super rofl – ce e aia CF si AEGRM?

    Really, kids nowadays… a fost odata ca niciodata cand completam caiete de ‘amintiri’ – parca era mai romantic. Anyway, cand mai scrii?

Leave a Reply

