Clubul – proba de foc a inceputului de relatie.

April 9, 2009 at 7:43 am (Uncategorized)

De ce fac aceasta afirmatie? Deoarece am intalnit situatii, atat in cazul meu, cat si al altor prieteni(e), in care prima iesire in club, in grup, a reprezentat ultima iesire pentru cei doi, din cauza comportamentului nepotrivit al unora dintre ei.

Cel mai dificil este atunci cand iti iei partenera(ul) si o(il) duci in club, impreuna cu grupul tau de prieteni, respectiva persoana urmand sa fie elementul nou in acel grup, necunoscand pe nimeni in afara de tine. Cum ar trebui sa procedezi in acest caz? Normal, sa iti concentrezi atentia asupra persoanei care te-a insotit, sa o ajuti sa se integreze in grup, sa se simta bine, sa dansezi cu ea, sa flirtezi din priviri cu ea, sa-i arati ca iti face placere ca este acolo, cu tine, pentru tine.

Teoria suna bine, insa la practica multi sunt complet deficitari, mai ales in cazul fetelor, cand isi prezinta noua “cucerire” grupului. Ce fac unele in asemenea situatii… se comporta asa cum se comporta de obicei, aproape ignorandu-l pe respectivul, fie ca danseaza langa ea sau sta jos langa ea, vorbind, dansand si glumind mult mai mult cu prietenele si eventualii amici prezenti pe la masa. Insa cel mai grav, si asta am auzit-o destul de recent, este cand tipa isi concentreaza atentia mai mult pe un eventual alt “amic” din grup, insotitorul ajungand sa se intrebe cat de departe poate merge cu chestia asta, cu ignoratul si cu flirtatul, fie el si nevinovat, cu un altul.

Eu unul m-am lovit acum ceva vreme de situatia asta si am reactionat ca orice om normal, facut sa se simta penibil… am plecat in alt club, cu alti prieteni si gata. Un alt prieten mi-a povestit insa, destul de recent, cum ca el a stat in continuare si a incercat sa discute la plecare si a doua zi… la care, a primit un raspuns sec, in ton cu comportamentul total neadecvat al tipei de cu o seara inainte: “Asa ma comport eu in club, in contextul asta nu cred ca are rost sa mai continuam”. Cum altfel decat mut de uimire poti sa ramai in fata unei astfel de replici… e ceva de genul “eu fac doar ce ma taie capul, iti convine bine, nu-ti convine, pa”, o atitudine deloc sanatoasa pentru o relatie, deoarece in orice relatie iti gandesti si filtrezi actiunile in baza ideii ca nu mai esti doar tu, ci mai ai inca o persoana langa tine. Pacat, pentru ca astfel de gandiri pot distruge unele inceputuri de relatie cu potential fain.

3 Comments

  1. Rabbit said,

    Nu înţeleg ce început fain vezi tu. Dacă unul dintre parteneri gândeşte în coordonatele „eu şi ceilalţi”, nu „noi şi ceilalţi”, potenţialul e zero. E drept, în timp persoana se poate schimba, dar acest timp e rareori scurt şi nu doresc nimănui să înghită tot egoismul din lume lângă o astfel de fiinţă timp de câţiva ani.

  2. alexduduman said,

    Am spus potential fain. Poate ca la intalnirile de dinainte de nefericitul eveniment din club, persoana respectiva s-a comportat altfel, intalnirile au decurs intr-un mod foarte placut, caz in care este normal sa te gandesti ca exista ceva potential…
    Egoismul si libertatea individuala dusa la extrem sunt doi factori care pot afecta in mod serios o relatie, unde exista asa ceva, intr-o doza prea mare, relatia nu va avea sanse de reusita, celalalt fiind mereu chinuit si ranit. Cat despre ideea ca “oamenii de schimba”, aici sunt si mai pesimist ca tine, consider ca aparentele legate de o persoana se pot schimba, poate face un efort sa se comporte altfel, sa se controleze, desi, in adancuri, persoana ramane aceeasi, orice-ar fi.

  3. Rabbit said,

    Well, am asistat la schimbări pe propria piele. Problema e că niciodată nu te schimbi cum vrea cineva, ci datorită cuiva. O persoană influentă a vieţii tale te poate schimba, dar niciodată aşa cum îşi doreşte, ci conform rezultantei dintre forţa pe care o exercită asupra ta şi forţele tale interioare (de obicei de reacţiune). Rezultatul e de obicei diferit şi faţă de aşteptările persoanei în cauză, şi faţă de aşteptările tale.

    Asta în general. În contextul de faţă, problema e ceva mai simplă, în sensul că o persoană poate deveni ori mai egoistă, ori mai puţin egoistă, fără alte nuanţe. Sau or fi nuanţe, dar pe noi ne interesează imaginea funcţiei :D, iar părerea mea e că o influenţă corectă (adică mulată pe personalitatea sa) poate da ceva roade, dar fără să facă minuni.

    Şterge din minte ce am zis, reformulez, ca să se înţeleagă. 😀 Partenerul/a se poate schimba în bine dacă îi oferi exact ceea ce are nevoie pentru asta, respectiv în rău dacă prin comportamentul tău (agresiune, insistenţe, şantaje, şocuri psihice) o înrăieşti.

Leave a Reply

