Cum sa sochezi o promoterita… :)

March 18, 2009 at 7:54 am (Uncategorized)

Acum cateva zile ma decid ca nu e un sentiment prea placut sa auzi cum suiera vantul prin frigider, asa ca ma decid sa ma duc copacel in Carrefour. Buuun, parchez frumos, iau un cos si intru in magazin… nu fac cativa pasi in magazin (Carrefour-ul propriu-zis, nu galeriile), ca ma iau in primire doua domnisoare, dragutele ce-i drept, imbracate frumos si sexy, care promovau un produs. Ce promovau ele… Durex Play-O, nush ce gel pentru imbunatatirea orgasmului la femei. Cum aveam chef de glume, m-am tinut de glume, mai jos este descrisa scurta conversatie ce a urmat:
Ele: Buna ziua. Dorim sa va prezentam noul produs al gamei Durex, Play-O, un gel special conceput pentru imbunatatirea orgasmului la femei.
Eu: Buna ziua. Multumesc, insa daca este pentru femei nu prea ma intereseaza. 🙂
…stupoare…
Ele (dupa cateva secunde, cat sa isi revina): Puteti incerca si cu partnerul dvs, s-ar putea ca dvs sau el sa va simtiti si mai bine.
Eu: Se aplica amandurora, se face cu schimbul. 😉
…stupoare si mai mare, eu mai aveam un pic si pufneam in ras…
Ele (complet socate): Aaa, uitati aici pliantul pentru produs, va multumim pentru interes.
Eu (dupa vreo 10 secunde si 2 pasi, ma intorc catre ele): Si eu multumesc, am glumit bineinteles, totusi.
Ele (le revine brusc zambetul, una se facuse rosie ca racul): Si de ce ne speriati asa?
Eu: Scuze daca v-a deranjat, a fost doar pentru a rupe un pic monotonia, ca nu pareati prea vesele.
Ele: Aaa…
Le multumesc, le urez o zi frumoasa si ma departez. Cand aproape termin cumparaturile, trec din nou prin zona respectiva, in cautarea unui anumit produs (nu, nu Play-O :D), ma vad, zambesc si lasa capul in pamant. Grea viata de promoterita, daca gasesc 3-4 din-astia ca mine pe zi, se lasa de meserie…

7 Comments

  1. Cosmin said,

    Aidi bre, n-ai ce face şi tu amu, sincer 🙂
    Da, ştiu, nu le-ai pus tu să facă munca asta, dar sincer mi se pare mai decent decât făcutul trotuarului, măcar asta ar trebui apreciat şi scăzut entuziasmul la făcut mişto 🙂

    • alexduduman said,

      Hai bre, a fost o gluma nevinovata, s-au amuzat si ele pana la urma… 🙂 Si n-am o parere chiar asa de proasta despre tipele care fac asta, stiu cazuri de studente, tipe super-OK, cu IQ peste medie, care faceau asta pentru un ban in plus…

  2. thecreatrix said,

    Salut, Alex.

    Şi eu eram studentă săracă dar nu m-am dus să mă fac promoteriţă.

    Mi se pare umilitoare meseria asta, nush de ce. Mi-e milă de amărâtele alea care stau pe tocuri de 11 cm, cu zâmbetele tâmpe şi oboseala pe faţă. Şi toate sunt tipe bune gen piţipoanca, nu am văzut veci promoteriţe average şi nici nu o să văd. E ceva mai jos de fotomodel, pe aceeaşi scară ca si animatoarele.

    Eu lucrez in marketing şi mai accept să primesc sau să încerc produse de la fetele astea, că şi ele au un target şi tre sa câştige un bănuţ.

    Acuma ţi-am descoperit blogul, sănătate.

  3. dan said,

    Draga thecreatrix, am impresia ca ai anumite complexe…cred ca ar trebui sa-ti rezolvi problemele…:)) Si pana la urma cu ce anume te ocupi…marketingul este un domeniu vast…. ai terminat scoala primara (ASE sau ROMANO-AMERICANA)si te dai importanta??? Si ca studenta saraca…cu ce anume iti umpleai timpul extra…probabil ca ai preferat o varianta mai usoara de a castiga bani…:)) GET A LIFE!!!!

  4. dan said,

    a…si inca ceva…nu mai face pe domnisoara cizelata care lucreaza in marketing… incearca sa scapi de regionalismele gen “acuma” care iti dezvaluie originile nu tocmai high class…:))

  5. Alina D. said,

    Nu vad nimic injositor in a fi promoter , iar comparatia cu facutul trotuarului mi se pare de-a dreptul deplasata. Consider ca este un job potrivit pentru cineva lipsit de experienta, de exemplu la inceputul facultatii. Afirmatia facuta de thecretrix “Şi toate sunt tipe bune gen piţipoanca, nu am văzut veci promoteriţe average şi nici nu o să văd.” imi aduce aminte de o replica dintr-un film(devenita cliseu intre timp) si anume “Daca nu ai vazut un milion de dolari, nu inseamna cu nu exista“. Te asigur ca exista!;) Am cateva prietene, toate cu un IQ cu mult peste mediu(absolvente ale ASE-ului, Politehnicii, studente la farmacie sau medicina generala) care la un moment dat au facut promotii. De ce? Pentru ca aveau nevoie de ceva mai multi bani, pentru ca nu aveau experienta necesara pentru a face altceva(potrivit profilului facultatii urmate, de exemplu) si pentru ca este o activitate care presupune un program foarte flexibil(un aspect destul de important pentru cineva care urmeaza cu simt de raspundere o facultate). In ceea ce priveste tinuta lor, ma asteptam la ceva mai multa deschidere de minte din partea unei persoane care lucreaza in lumea marketingului(a se intelege ca fac referire la o afirmatie thecreatrix) – consider ca nu are rost sa intru in detalii.

  6. thecreatrix said,

    Nici nu credeam ca cineva o sa bage in seama comentariul meu…

    Hei, calmati-va, asta este parerea mea. NU inseamna ca este corecta sau ca eu ash avea dreptate. Nu sunt eu Dumnezeu ca sa spun ce e bine si ce nu este bine. Daca tot vorbiti de deschidere la minte, poate o sa acceptati si pareri diferite de a voastre.

    @Dan: Nu sunt din Bucuresti si nu am treaba cu romano-americana si cu toate superficialitatile aferente. Shi nici cu prostiile tale.:-) Shi nici cu atitudinea de bucurestean “te dai importanta?”. Shi nici cu truismele pe care le-ai invatat din filmele americane “get a life”. Si nici cu talentele tale de psiholog in mizerie “ai complexe”. Si nici cu varsta ta care este, posibil, sub 21.

    @Alina: inteleg opinia ta. Probabil m-am exprimat eu cam grosier. Am si eu cunostinte care au facut promotii in timpul facultatii. Poate ar trebui sa nu mai am prejudecatzi la faza asta:-)

Leave a Reply

