Mail-ul si papucii.

February 10, 2009 at 10:36 pm (Uncategorized)

Incep acest post cu un disclaimer movie-style: acest post este unul pur fictiv si filozofic, orice asemanare cu situatii sau persoane reale este pur intamplatoare si neintentionata. Acum, ca am rezolvat eventualele probleme juridice, mergem mai departe in liniste… 🙂
Mi-am luat de-a lungul vietii zeci de perechi de papuci de la fete, incepand de la papuci de plaja si terminand cu botosei pufosi cu animalutze. Am si dat, destule perechi, insa este clar, am un excedent… nu ca ar conta pana la urma, este doar ceva statistic.
Insa, discutand recent cu cineva, am ajuns la concluzia ca ultima moda de dat papucii este sa folosesti mail-ul corporate, trimitand, bineinteles, tot pe mail-ul corporate al celuilalt. Ce telefon, ce messenger, ce SMS, deja toate acestea sunt perimate, palesc in fata puterii mail-ului. N-am inteles niciodata de ce oamenii se preteaza la asa ceva, tind sa cred ca numai din lipsa de curaj de a sta 10 minute fata in fata cu celalalt si de a-i spune ca s-a terminat. Insa, cel mai grav, denota o lipsa totala de respect fata de celalalt, de sentimentele lui si de ceea ce a fost intre tine si ea/el, fie ca eu fost 3 sau 300 de intalniri.
Pacat, romantismul se duce naibii de tot in lumea asta, pana si iubirea ajuns sa fie judecata sec si pragmatic… 😦

5 Comments

  1. Andreea_Korg said,

    Nu cred ca e vorba de lipsa romantismului, ci de nesimtire si lasitate.
    In plus, avand in vedere folosirea mailului de serviciu, avem de-a face cu o persoana neglijenta si comoda . Altfel, s-ar fi deranjat sa se logheze pe adresa de yahoo sau gmail , ca sa nu delecteze personalul de la IT cu evolutia vietii amoroase.

  2. Rabbit said,

    Dacă nu ai ajuns să dai papucii cuiva înseamnă că nu mai ţii la fiinţa aia prea tare. Caz în care nu prea te interesează ce laşi în urmă, la fel cum, atunci când pleci de la un hotel, poţi să laşi un munte de gunoaie în cameră, că nu mai e treaba ta şi oricum se face curăţenie gratis. Să te întâlneşti cu persoana, să-i explici, să-i asculţi plânsetele… prea complicat, ce sens are?

    • alexduduman said,

      Bunul simt iti spune totusi sa nu lasi prezervativele folosite atarnate de lustra din camera de hotel cand pleci… asa e si aici, e vorba de bunul-simt, de respect, de curajul de a spune ce simti. Stii cum se spune, ca respectul de care il arati altora reflecta nivelul de respect pe care il ai tu fata de propria-ti persoana. Iar intr-un asemenea caz, nu prea sumt multe de comentat, sentimente prezente sau lipsa, respectul si bunul-simt raman totusi… sau cel putin ar trebui. Doar ca bagatul capului in pamant, in stilul strutului las, e varianta mai simpla.

  3. Rabbit said,

    De acord cu tine, eu doar încercam să mă pun în pielea împricinatului. Adică e pe undeva de înţeles, deşi condamnabil. Sunt convins că fiecare dintre noi aplică aceeaşi mentalitate de laş în alte situaţii, poate mai puţin importante.

  4. alexduduman said,

    Nu neg, si eu am dat dovada de lasitate in unele situatii, si probabil toti am facut-o. Insa nu cred ca prin lasitatea de care am dat dovada la un moment sau altul am lasat de inteles ca nu am pic de respect si nu dau doi bani pe sentimentele altor oameni…

Leave a Reply

