eMag Service – clientul nostru, prostul nostru – Epilog.

January 28, 2009 at 10:41 am (Uncategorized)

Acum fix 3 saptamani scriam postul acesta, in care ma plangeam de modul in care am fost tratat de cei de la service-ul eMag. Astazi am reusit sa finalizez operatiunea cu ei, dupa nervi, telefoane si asteptari indelungi pe hold… Dupa vesti (aflate bineinteles pe banii si timpul meu, momarletzii nu au binevoit sa sune nici macar o data) contradictorii, cum ca placa a fost inlocuita, reparata sau inca mai este la furnizor, ieri am aflat ca imi primesc banii inapoi, dat fiind faptul ca a fost depasit termenul legal de 15 zile calendaristice pentru solutionarea problemei. Beleaua a fost alta, ca fiind totusi un produs de generatie noua, pretul nu a scazut mai deloc in Euro in cele cateva luni scurse de la momentul achizitiei si, in contextul in care Euro a luat-o serios in sus, suma rambursata acum nu imi mai permite sa iau o placa asemanatoare… deh, asta este procedura standard, reversul medaliei poate fi momentul in care iti primesti inapoi banii pe la sfarsitul perioadei de garantie, cand respectivul produs nu mai valoreaza prea mult. Per ansamblu, o solutie decenta, oarecum defavorabila din cauza evolutiei cursului de schimb, insa raman timpul foarte mare scurs pana la rezolvarea problemei si lipsa de respect cu care am fost tratat (cu exceptia unei d-re de la Call Center, care a fost extrem de amabila, insa bineinteles, a trebuit sa sun eu si numai eu). In concluzie, nu mai cumpar de la ei decat daca nu am de ales, aferind un pret bun pentru un produs de pe stoc, tinand cont ca sunt foarte aproape de mine. Altfel, exista magazine mai serioase… 🙂

4 Comments

  1. Rabbit said,

    O firmă serioasă în adevăratul sens al cuvântului (adică cel occidental) nu te-ar fi pus să stai o oră la coadă (ar fi suplimentat numărul de ghişee în perioadele de vârf, la fel ca la hipermarketuri) şi ţi-ar fi oferit pe loc un produs asemănător, până la soluţionarea problemei, pentru a-ţi putea folosi PC-ul în parametri similari în perioada aia de 10 zile.

  2. alexduduman said,

    Cum am spus si in primul post pe tema asta, angajati disponibili erau, insa n-aveau chef sa stea la ghiseu, asa ca se plimbau, beau cafea sau se ocupau de probleme pentru ai lor. Cat despre produs de schimb, la call center mi s-a spus ca, daca au disponibil, imi dau… iar la ghiseu s-a uitat la mine de parca as fi injurat-o cand am intrebat daca are vreo placa video sa-mi dea… asta este, s-a rezolvat, am luat o alta placa, de la o alta firma, si gata.

  3. Gica said,

  4. alexduduman said,

    Ramane de vazut cum se va solutiona problema, apar tot mai des informatii despre astfel de conflicte intre furnizori si magazinele online de IT (a se vedea listele de restantieri publicate de Asesoft, Asbis si alti furnizori, unde la loc de frunte troneaza Marketonline / Mediadot si Emag).

Leave a Reply

