Zapada, Bucuresti si messenger

January 9, 2009 at 1:50 am (Uncategorized)

Astazi (08.01) a nins. Timp de cateva ore, cu fulgi mari si linistiti, a fost frumos. A inceput sa se puna, se creeau premizele sa se re-editeze ninsoarea superba din noapte de 2 spre 3 ianuarie a unului trecut.

Cum astazi am lucrat de acasa, am interactionat mai mult cu lumea pe messenger. Cateva status-uri cu “ningeee”, “uraaa, zapada”, etc, altele cu “f*tu-i, iar ninge”, “sa vina vara”, va imaginati voi. Eu, lesne de ghicit, aveam un status maaare (il faceam si roz si blinky daca puteam) cu “ningeee… 🙂 yupiii… :)” – dupa 5 minute, primul mesaj cu “sa-ti bagi zapada aia undeva”; mai trec cateva minute, variatiuni pe aceeasi tema. Am numarat de curiozitate si, in cateva ore (dupa ce s-a oprit ninsoarea am trecut la “nu mai ninge… :(“), 17 persoane s-au legat de status-urile mele si de faptul ca ma bucuram ca ninge si, mai apoi, eram trist ca se oprise ninsoarea. Argumentele au fost, in mod invariabil, cam aceleasi: trafic, mocirla, frig, etc.

Pentru mine insa e simplu. Ninsoarea este singurul lucru care, aplicat Bucurestiului acesta gri, murdar si imbacsit, are o sansa sa il faca sa arate frumos. In 8 ani si ceva de cand sunt aici, niciodata nu mi-a placut mai mult orasul decat in dimineata de 3 ianuarie anul trecut, cand totul era plin de zapada. A meritat pe deplin, cu tot traficul dat peste cap, cu toata mocirla, cu tot ce a fost, insa pentru cateva zile am avut un oras vag frumos.

1 Comment

  1. Rabbit said,

    Îmi place zăpada, îmi place când ninge liniştit, fără vânt, cu fulgi mari. Dacă ziua ar fi la fel de lungă ca vara, iarna ar fi anotimpul meu preferat. Dar aşa, nu poţi face mare lucru că se întunecă repede (e drept, are şi noaptea farmecul ei, mai ales când zăpada e aşternută). Nu prea mă interesează zăpada bucureşteană, oraşul ăsta e cumva de sacrificiu pentru mine, ştiu că nu mă pot aştepta la nimic bun din partea lui şi nu sunt niciodată dezamăgit. Zăpadă adevărată e la munte, de preferinţă nu pe Valea Prahovei. 🙂 În schimb, marea masă preferă vara, soarele, marea, îmbulzeala de la Mamaia şi nisipul fierbinte unde nu mai eşti o fată cuminte.

Leave a Reply

