Electorala – din nou.

November 27, 2008 at 8:55 am (Uncategorized)

De dimineata am oscilat cateva clipe intre a merge la birou cu masina (si, implicit, a sta iar blocat in trafic, mai ales seara, a consuma o tona de benzina si a injura ca iar nu gasesc loc de parcare) si a veni, ca de obicei cu 41 (si, implicit, a sta presat – lipit de vreun geam si a suporta miasme care te dau efectiv pe spate – da, lumea nu se spala nici iarna, ca e frig :().

Am iesit din bloc si m-am indreptat catre masina… m-am apropiat de ea si apoi am vazut “dezastrul”. Toate masinile parcate in fata blocului aveau fiecare cate cel putin 5-6 fluturasi electorali (din fericire era doar pusi in parbriz, la in capacul de la portbagaj, prin usi – bine ca nu le-a trecut prin cap sa ii lipeasca de geamuri cum am vazut ca faceau acum 4 ani unii), iar pe jos erau alte cateva zeci de fluturasi printre masini. PD-L, PSD-PC, PNL, toti erau pe-acolo, imi dau seama ce “razboi” fluturasesc a fost de dimineata. Ma intreb doar daca are rost, daca toata nebunia asta cu fluturasi (doar o alta forma de spam) si cu afise lipite peste tot pe unde se poate are rost, daca schiar schimba voturile oamenilor… eu consider ca efectul este preponderent invers, agasand mai degraba lumea, care injura ori de cate ori strange cate un teanc de hartii de pe masini, mai isi zgarie parbrizele, mai strica vreun stergator, una alta. Campanie pur neintruziva pentru omul de rand…

Leave a Reply

