De ce nu ma duc eu la vot.

November 18, 2008 at 8:02 am (Uncategorized)

Enjoy, imnul PD-L / PSD-PC (dracu’ stie al cui mai e sloganul ala retard cu “Ei cu Ei, Noi cu Voi) in versiunea Salam & Co:

Parca vad prezenta la vot 20%… ca oricum tot omul pleaca in week-end-ul ala la munte, la mare, ca-s trei zile libere, sunt puse alegerile total aiurea, in avantajul PSD-PC-ului, ca pe ei or sa-i voteze aia de la tara care oricum nu pleaca pe nicaieri.

Oricum, si daca as fi in Bucuresti in ziua aia, tot nu m-as duce la vot, efectiv toata politica de la noi, impreuna cu 99,9% din politicieni (cum orice padure are si uscaturi, aici se aplica si reciproca). Eu ma voi bucura de un mic bun, o bere rece, prieteni dragi si peisaje superbe. Prost sa fiu sa dau toate astea pe alegerile lor de doi bani.

Later edit: mda, vad ca s-a postat si pe Hotnews intre timp, bleah. 🙂

4 Comments

  1. Rabbit said,

    Eu cred că o să votez cu candidaţii UDMR. Tocmai pentru că nu sunt maghiar şi nu am nici un motiv să votez cu ei.

  2. alexduduman said,

    Sa vezi ca de UDMR-isti vor iesi, din cauza uninominalului, ca in colegiile unde sunt mai multi maghiari vor avea muuulte voturi. Cool. 😦

  3. Catalin said,

    L-am prins din greseala cand am ajuns in zona “inalta” a canalelor de la tv (unde nu mi-e foarte clar ce se intampla) si nu m-am putut abtine din ras.

  4. Makke said,

    PSD`ul guzganului rozaliu s-a miscat bine si i-a facut-o lu taxiceanu … sa pui alegerile in weekendul dinainte de 1 decembrie este o miscare inteligenta pentru a nu se prezenta la vot sustinatorii traditionali de centru drepta care prefera sa plece in wikend la munte …

    Maneaua e penala! faza tare e ca initial a fost scos de PDL, apoi cei de la PSD l-au copiat intr-un mod penal ! traiasca viitorul vicepremier – Dl Almanahe Vanghelie!

Leave a Reply

