A lua sau a nu lua o geanta in cap

October 29, 2008 at 1:07 pm (Uncategorized)

Sau cum sa enervezi doua babe sclerozate, paranoice si speriate de tehnologie.

Ma iradiez cu telefonul mobil propriu si personal de vreo opt ani si jumatate, de vreun an sunt urmarit de satana numita Blacberry & mobile e-mail, insa in toata aceasta perioada nu mi-a fost dat sa traiesc sau sa vad ceva asemanator cu ce am patit azi. 🙂

Ca un cetatean cu grija pentru mediu si pentru nervii personali, am purces de la birou catre statia de 131 de la Piata Presei, cu ideea de a merge la ASE (aventurile cu diplomele de licenta in episodul urmator 😉 ). Ajung in statie, scot haina (deh, e neagra, si sunt peste 20 de grade e afara), ma uit, nici-un autobuz in zare, ca mai mereu. Nu dau prea multa atentie celor din jurul meu, multe fete triste, toti si toate asteapta autobuzul la fel ca si mine. Aud din haina zgomotul ca a mai venit un e-mail… bag mana, scot telefonul, deschid mesajul si incep sa citesc. Incep, ca de terminat nu mai apuc. 🙂

Doua babe idioate, cam la 1-1,5 metri se iau de mine. Reproduc discutia mai jos:

Baba 1 (iritata): stiti ca aparatele alea au si alte functii…

Ma uit la ea fugar, nu zic nimic, continui sa citesc.

Baba 1(si mai iritata): va rog nu folositi ala langa noi, ca stiu eu ce vreti sa faceti

Eu (calm): imi cer scuze, ce-ati spus?

…ma gandesc ca se tem ca vreau sa le iradiez. 😀

Baba 1 (aproape urla): nesimtitule, pleaca cu ala de langa mine, ca stiu ce vrei sa ne faci cu el!!!

Baba 2 (ceva mai calma, insa iritata si ea – inainte sa apuc sa “ripostez”): va rugam nu mai folositi ala in preajma noastra, nu ne inregistrati

Eu (pufnind in ras): doamna, nu va inregistreaza nimeni :o… am primit un mesaj si il citesc, e normal

Baba 1 (urland acum): ai primit pe dracu’, nesimtitule, stiu eu teapa astora ca tine, va bateti joc de oamenii de bun-simt ca noi, nesimtitii dracu’!!!

Eu (cu o stare confuza – nervos, socat, amuzat, insa totusi extrem de calm): doamna, cred ca aveti probleme mintale, calmati-va, ne este nevoie nici sa ma insultati si nici sa deveniti paranoica

…si dau sa ma departez, sa scap de urletele astora si sa imi citesc in continuare linistit mesajul. Surpriza, baba 1 riposteaza:

Baba 1 (urland): iti arat eu acum certificatul de sanatate mintala, ca-l am la mine!

…pe de-o parte deschide geanta sa caute ceva (dracu’ stie ce, insa n-am vrut sa aflu, scoatea naibii vreun aparat de socuri electrice, ca era in stare 🙂 ), iar baba 2 se apropie amenintator cu geanta in mana, pregatita sa dea.

Ma indepartez la vreo 5 metri, intre mine si babe aflandu-se acum o statia din-aia verde de autobuz. Ele bombanind in continuare, ce-i drept pe un ton ceva mai calm, eu citindu-mi linistit e-mail-ul, iar lumea amuzandu-se copios.

Credeti ca s-a terminat aici? Nuuu… Insa de data asta eu am fost tartorul, ca mi-a venit rapid o idee de razbunare. Au venit consecutiv un 335 (l-au luat ele) si un 131 (l-am luat eu), care au mers unul in spatele celuilalt. Eu ma rugam sa coboare babele inaintea mea sau inainte sa se desparta traseele autobuzelor, ca sa imi pun in aplicare planul… deh, si eu natia dracu’. 😀

La Charles de Gaulle, rugamintile imi sunt ascultate si coboara babele din 335. Eu lipit de usa din fata de la 131, ma vad babele, si vad cum baba 1 iar incepe sa se enerveze, chiar daca nu aud prea bine. Eu cu telefonul pregatit in mana, ii scot capacul din spate, ca sa arate mai ciudat, il flutur ostentativ catre ele si zambesc cu sub-inteles, gen “v-ati agitat degeaba, ca tot a iesit ca mine, n-ati scapat” 😀 . Nu va puteti imagina cum a inceput sa faca baba 1, sa se agite, sa urle, sa injure ca la usa cortului, mai mai sa inceapa sa dea cu pumnii si picioarele in usa autobuzului. Soferul se cruceste si el si pleaca… in spate baba 1 se agita in continuare, in timp ce baba 2 incerca sa o linisteasca.

Sper doar ca n-a facut naibii vreun atac pe-acolo, dupa ce aplecat autobuzul, incepusem sa am mustrari de constiinta in ceea ce priveste “razbunarea mea”, insa si-a meritat-o.

3 Comments

  1. ana m said,

    Hahaha… super tare! Pot spune ca m-am amuzat copios la acest post al tau!
    Asemenea specimene mai rar, si mai ales la varsta lor…insa, never say never.. you know!;)

    PS: Si stai linistit, fara mustrari de constiinta… ca au meritat-o!:)))

  2. Andreea_korg said,

    Foarte tare =)) Asa ceva inca nu mi s-a intamplat …..si nici ” necazul” de a avea blackberry nu ma paste 😛

  3. Nesimtire. « Alex’s wild, but real fabulations… :) said,

    […] RATB-ul se pare ca este un izvor nebanuit de intamplari mai mult sau mai putin haioase… Dupa babele nebune, acum doua seri am putut observa in actiune un specimen deosebit de calator. De data asta am fost […]

Leave a Reply

