Cu si despre Renault si tupeu

October 27, 2008 at 8:51 am (Uncategorized)

Pana nu demult am fost mandrul posesor al unui Renault Symbol, adica un Clio cu un portbagaj lipit in spate. 🙂 Masina decenta, m-a servit cu credinta timp de 2 ani si jumatate, nu m-a lasat in drum, si-a facut treaba. Asta pana la un punct… vopseaua de pe masina se cojise pur si simplu in cateva locuri, usile si geamurile scartaiau si troncaneau peste tot pe unde se putea, arata tot timpul aiurea cantitatea de benzina din rezervor si alte astfel de chestii care faceau ca totul sa fie distractiv.

Asa ca am facut cateva plangeri catre Serus, catre Renault Romania, Vocea Clientului, etc. Raspunsurile primite au fost cele clasice “e din cauza la factorii externi si nu e acoperit de garantie”, “asa face toate” sau “asa face doar la dumneavoastra poate, noi la teste n-am detectat nimic” si alte astfel de magarii. Insa plangerile au ramas inregistrate in sistem cred…

Ma trezesc acum de dimineata ca ma suna unul de la Renault Romania pentru un scurt sondaj despre cat de multumit sunt eu de produsele si serviciile Renault. Ii explic ce si cum, omul insista, accept, dau punctaj minim de sus pana jos, etc. Multumeste omul, inchid, in 10 minute suna iar telefonul… altul de la Renault, care vrea sa imi prezinte noile oferte Renault. Ii explic si astuia cum sta treaba si ii spun ca de-abia am scapat de masina veche, nu mai vreau sa aud de Renault pana nu va fi preluat de nemti sau japonezi sau nu vor mai face masinile in Turcia. Omul insista, ii spun ca nici nu vreau sa mai aud de Renault… intelege intr-un final, imi ureaza o zi buna si gata. Saracul operator de la call-center n-avea nicio vina, insa idiotul care l-a pus sa-l sune merita balacarit bine, pentru ca ar fi trebuit sa vada din sistem cat de nemultumit sunt. Sau a vazut, insa nu i-a pasat. Sau a plecat de la ideea “il sunam si incercam sa-i bagam pe gat vreo oferta noua, da-l incolo de ghertoi”… Servicii si marketing in stil romanesc, excelent.

Leave a Reply

